دلنوشته های یه دلخسته

کسی هست که راه جایی که خدا هست رو بدونه؟

آخه ...

آخه می خوام برگردم پهلوش...

می خوام برگردم ...

وقتی داشت منو می فرستاد بهم گفت :

جایی که میفرستمت جایی هست که توش ..

غم وشادی داره ...

خوبی و بدی داره ...

امید و نا امیدی داره..

ولی اصلا نترس چون من کنارتم...

ازش پرسیدم اگه غم به من افتاد ؟

گفت میگیرم جاش خوبی میدم...

گفتم اگه بدی به من رسید ...

گفت جاشو واست با خوبی پر میکنم...

گفتم اگه امیدم نا امید شد؟ به چی امیدوار باشم ؟

گفت به من..

ولی فکر میکنم یادش رفته به من چی گفته بود..

شاید به جای اینکه غم وبدی رو از من دور کنه من رو از خودش دور کرده..

نیستش دیگه نیستش ...

خیلی وقته رفته..

ولی ...

ولی من فقط می خوام ببینمش تا ازش بپرسم واقعا تنهام گذاشته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت 21:33 توسط S0hRaB| |


Power By: LoxBlog.Com